Garantie si returul

Descrierea, Garantia si returnarea produselor


Ai comandat un produs vandut si livrat de VagAuto.ro?

Daca produsul pe care l-ai primit are un defect fizic (este lovit, zgariat, fisurat, ciobit, spart), te rugam sa faci cateva fotografii si sa le transmiti pe adresa de mail : office@vagauto.ro in maximum 48 de ore de la receptionarea produsului.

www.vagauto.ro depune toate eforturile pentru a fi cat se poate de precis. Cu toate acestea, www.vagauto.ro nu garanteaza ca descrierile produselor sau a altor tipuri de materiale care au legatura cu acestea sunt precise, complete, curente sau fara erori. Daca un produs oferit de www.vagauto.ro este diferit fata de descrierea aferenta acestuia de pe Site, il puteti returna respectand prevederile Politicii de returnare a produselor a Site-ului si in conformitate cu legislatia romana in vigoare.

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului, in conformitate cu dispozitiile Ordonantei nr. 34/2014. Persoanele juridice nu au drept de retur indiferent de modalitatea de achizitie.

In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va putea completa online formularul de retur ce se regaseste la adresa: https://www.vagauto.ro/return_form


Produsul se va returna prin curier rapid cu deschiderea coletului la livrare (pentru verificarea integritatii produsului) si asigurare de produs ( clientul isi asuma in totalitate posibilele daune cauzate de curier pe parcusul trimiterii coletului)

Taxele de curier pentru expedierea returului vor fi suportate de catre client.


In cazul in care intelegeti sa valorificati acest drept aveti urmatoarele obligatii:

- de a returna produsul cumpara pe cheltuiala dvs.
- de a returna produsul cumparat in stare de functionare, nedeteriorat, in starea in care v-a fost livrat.

Conform art. 16 lit. e - Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale următoarele: furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator.

Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor.

Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, urme de uzura, accesorii lipsa, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.

Intra in incidenta diminuarii valorii:

- Produsele lipsite de accesoriile si componentele originale
- Produsele care prezinta urme de montaj, folosire, vopsire sau sudura

Produsule returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrate (de preferat in ambalajul original) cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit.


Conditiile referitoare la produsul returnat

- Se recomanda ca produsul returnat sa fie in aceeasi stare in care a fost cumparat sau livrat:

- Sa aiba toate componentele, accesoriile, inclusiv manual de utilizare si certificate de garantie;

- Produsul trebuie sa fie returnat in conditii de siguranta, pe cat posibil in ambalajul original pentru a se evita deteriorarea acestuia la manipulare si/sau transport. Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu( exceptie fac becurile si uleiurile), prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.



Produsele care NU se accepta la retur:

- cele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri mecanice sau electrice (nesemnalate ca si defecte estetice in primele 48 de ore de la receptionarea produsului). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

- care nu au fost comercializare de catre VagAuto.ro

- a caror ambalaj a fost desfacut (uleiurile, lichidele si becurile)

- aduse pe comenzi speciale ferme pentru a carei furnizare a fost nevoie de plata in avans;

- daca au fost achizitionate mai multe produse din acelasi model, se accepta retur doar daca unul singur a fost desigilat sau dezambalat;

- in cazul mai multor produse achizitionate printr-un credit, nu se va putea face returul unui singur produs, ci doar un retur integral, al tuturor produselor.

- In cazul in care se returneaza un produs dintr-un pachet promotional se va returna diferenta dintre pretul de baza si cel promotional al produsului returnat.



Pentru returnarea produselor comercializate de VagAuto.ro ne puteti contacta telefonic la numarul 0371104173.
Operatorii nostri va vor oferi suport in alegerea modalitatii de returnare si va vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.

Garantia acopera defectele de material sau de fabricatie iar produsele care vor prezenta acest tip de defectiuni vor fi inlocuite in cadrul termenului de garantie cu altele noi, conform legii. Termenul de garantie curge de la data inscrisa pe factura de vanzare a marfurilor. Termenul de garantie pentru uleiuri, in cazul pastrarii lor in ambalajul original si la temperaturi cuprinse intre -5 si +40 grade Celsius, este de 36 de luni.

VagAuto.ro este exonerata de raspundere privind garantia sau aceasta poate fi anulata in urmatoarele cazuri:

- Piesele nu au fost montate intr-un atelier de reparatii autorizat de catre Registrul Auto Roman sau de catre producatorul autovehiculului;
- Piesele s-au defectat datorita unui montaj incorect sau datorita montarii impreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate;
- Piesa a fost utilizata pentru alt scop decat cel indicat in catalogul producatorului;
- Piesa nu a fost identificata corect ca urmare a prezentarii de catre comparator a unor date eronate sau nu a fost comparata la montaj cu piesa de inlocuit;
- Piesa s-a uzat datorita suprasolicitarii, intretinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuarea reviziilor periodice conform recomandarilor producatorului autoturismului, atelierul de reparatii care a efectuat montajul nu a stabilit verificarile si reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau impuse de catre producator;
- Autovehiculul a fost folosit in alte scopuri decat cel prevazut de constructor sau a fost exploatat in conditii necorespunzatoare;
- Autoturismul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de alta natura (socuri termice, electrice, mecanice);
- Piesele prezinta urme de lovituri, zgarieturi, indoituri, rupture, deformari chimice sau mecanice;
- Piesele prezinta o uzura normala.

Cumparatorul care va reclama o situatie de cadere in termenul de garantie va prezenta impreuna cu piesa/piesele in cauza, urmatoarele documente:


- Documentul de achizitie emis de catre VagAuto.ro si bonul fiscal sau factura;
- Certificatul de garantie care a fost eliberat la vanzarea produselor, in cazul in care acestea aveam un certificat de garantie de la producator;
- Dovada efectuarii montajului intr-un atelier de reparatii autorizat de catre Registrul Auto Roman;
- Documentul emis de catre atelierul de reparatii autorizat prin care se constata defectiunea si sunt explicate cauzele aparitiei acesteia;